tisdag 27 oktober 2009

Jag har köpt tomt i Bohuslän

Här står jag på min egen ägandes tomt i Bohuslän. (Det är alltså mina ben och mina skor du ser på bilden och den vackra gräsmattan är från min tomt).
Stor är inte tomten jag köpt, bara 5 kvm till en kostnad av SEK500:- och den består av konstgräs.
Tomten har jag lämnat över till IK Oddevolds träningsanläggning vid Thordéngården i Uddevalla.
Tillsammans med kvmgåvor från andra tomtköpare har det blivit en riktigt fin, fullskalig fotbollsplan!

5 kommentarer:

Lae i Nordtorp sa...

Heder åt dylika investerare.

rolf ohlson sa...

Bra gjort!

Fritt ur hjärtat sa...

Mina 600 kronor hamnade hos HAIF, som också har stort behov av detta nytillskott.

Gunnar Klasson sa...

1 IFK Göteborg 29 17 6 6 52-22 57
2 AIK 28 17 6 5 33-18 57

Annaa M sa...

Det är ungefär den storleken på tomt jag kan tänka mig också att äga. Särskilt om det är konstgräs som någon annan sköter om. Ska kolla nån liten tuva man kan köpa borta vid Atlantkusten. Fast då blir det nog äkta gräs. Utan benskydd.