onsdag 1 februari 2012

Nu är jag mångmiljonär!

Nu till det absolut viktigaste och roligaste och mest fantastiska som hänt i hela mitt långa liv: JAG HAR BLIVIT MÅNGMILJONÄR!


Häromdagen fick jag nämligen ett SMS från det kända bolaget Coca-Cola (med ett rejält bindestreck) och i SMS:et stod: ”Grattis! Din mobil har vunnit £980 000 i 2012 Coca-Cola Mobile Tombola. För att lösa in , skicka ditt namn, mobil# och” o s v till och så följde en mailadress till ”företaget” i England. SMS? Konstigt att jag inte fick flaskpost.

Är det inte fantastiskt att min gamla Sony Ericsson helt plötsligt, utan min förskyllan, ser till att jag blir SEK 103 458 600:- rikare!!! Det är alldeles för mycket pengar för en person i min ålder, tror jag ska erbjuda Coca-Cola att skicka mig hälften om jag slipper lämna ut uppgifter om mig. Det är väl en bra deal, eller? För båda parter. De slipper en massa onödig administration och jag får tillräckligt med pengar. Jag kan till och med tänka mig att flyga över till London och hämta de drygt 55 miljonerna som jag nöjer mig med kontant. Så blir det ännu enklare för Coca-Cola.

2 kommentarer:

Rutan sa...

Se där - nu kommer väl giftemålsanbuden att hagla! *blink*

Solnasnackar´n sa...

Kanske jag blir lika inne som Helge Fossmo eller Lars Svartenbrandt...