måndag 6 september 2010

Sommarenkät

Frågeformuläret hämtat från  Rutans blogg:
* gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Ja, men det avslöjar jag inte
* dog någon som stod dig nära?
Nej
* vilka länder besökte du?
Förutom Sverige blev det Malta, Skåne, England och Danmark
* vilket datum från sommaren 2010 minns du bäst?
9 juli, då badade jag i Skälderviken
* största misstaget?
När jag handlat i Coop och inte kunde betala, plånboken låg hemma
* har du varit sjuk eller skadat dig?
Inflammation i höger höftled. Det gör ont!
* bästa köpet?
Resan till Malta
* vad spenderade du mest pengar på?
Resor, men de var värda varenda peng.
* gjorde någonting dig riktigt glad?
Vädret och att jag har så många verkligt goda vänner
* vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2010?
"Ta mig till havet" som spelades på mycket hög volym i bilen under resorna mot Roslagen. Beatles "Michelle" av särskild anledning
*är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Är för det mesta glad
* vad önskar du att du gjort mer?
Motionerat
* vad önskar du att du gjort mindre?
Allt ogjort
* hur tillbringade du din midsommarafton?
Hos sonen med familj och hans sambos familj i Västmanland
* blev du kär i sommar?
Inte mer än vanligt
* favoritprogram?
Mördare okänd i SVT1.
* bästa boken du läste i sommar?
Sture Sem-Sandberg: De fattiga i Lodz
* största musikaliska upptäckten?
mp3-spelaren
* något du önskade och fick?
Ja
* något du önskade dig men inte fick?
Ja
* vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Vaknade! Förresten, vadå Sommarlov?
* finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Mindre ont i höften
* vad fick dig att må bra?
Pensionsutbetalningarna
* vem saknade du?
A
* de bästa nya människorna du träffade?
Roslagsborna
* sommarens sötaste?
Hunden Siri när hon inte voffsade
* sommarens största kärlek?
Linnéa, barnbarnet
* sommarens hetaste?
Den dagen det var över +30
* sommarens besvikelse?
Att den som vanligt kändes för kort.
* sommarens snällaste
Jag själv, ibland
* sommarens knasboll?
Jag själv, ibland
* sommarens bästa?
Mörtmetet med Linnéa på bryggan vid Stugan

Inga kommentarer: