onsdag 29 juni 2011

På gång

Livet är lite kryckigt just nu
Gå kan jag, men absolut inte springa. (Det var det förresten länge sedan jag kunde det, om sanningen ska fram).
Höftprotesen fungerar alltså mycket bra.
Snart dags för hemresa från Löwenströmska till Solna.
Det ska bli fint att komma hem, trots att jag blivit oerhört väl ompysslad här på "Löwet".

(Här kan jag travestera Expressens annonstext efter ett års utgivning: En 69-åring som redan går. Expressens text löd: En ettåting som redan går.)

2 kommentarer:

Lae i Nordtorp sa...

Skönt att det gick bra. Sköt nu träningsprogrammet så kanske vi får se dig i Göteborgsvarvet nästa år. Efter Legoland känns det som om jag skulle behövt två fräscha höfter, 2 knän och en ryggrad. Men även här krävs träning.

Solnabo sa...

Trevligt att läsa om en lyckad operation.