måndag 29 september 2008

Ska det gå vägen?


IK Oddevolds tappra kämpar gör vågen till oss fans efter 2-0-segern över Laholm på vackra Glänninge Park nere i södra Halland.
Seriesegern för Oddevold är nära nu. Div II Västra avgörs kommande lördag, för Oddevolds vidkommande med en match mot Annelund hemma på Rimnersvallen. För närvarande har de blåvita en poäng upp till jagande Gunnilse, så för säkerhets skull är det väl bäst att vinna på lördag...
Och jag,då? Jodå, jag sitter där i Oddevold-klacken på läktaren i Laholm under vågen, djupt engagerad i att skicka SMS-meddelande med resultatet till de av mina vänner som inte var på plats.
I Uddevalla på lördag lovar jag att vara mer skärpt. Då ska jag jubla med i vågen efter segern!

3 kommentarer:

Anonym sa...

.tack för löpande SMS-rapporter, tänk om vi blir fler på lördag?! Det blir ingen lätt match, Annelund kämpar ju för sin existens i serien, men jag håller naturligtvis på IKO.

Anonym sa...

I torsdags hjälpte jag "Nordtorpstankar" tillrätta i släkforskningens trevliga värld och i lördags såg jag "Solnasnack" livs levande. Vilka lyckodagar jag upplevt. :)
Men jag var faktiskt lite osäker på om det var du, så jag gick aldrig fram och sa hej.
Vågade inte, är ju så försiktig av mig.... :)))

Gunnar Klasson sa...

Du är ju fantastisk Loa som hejar fram di våra när och var de än uppträder.
Synd att lördagen är så hektisk för egen del. Hade tänkt att gå på Kropps hemmamatch kl 16 men vid fint väder kan det tänkas bli Rimnersvallen.
Sanne: Du har ju chansen att träffa Loa på lördag. Ta den! Han är en trevlig prick.